Alla inlägg den 19 september 2009

Dag

Av speedfreak - 19 september 2009 11:34

Allt är bara upp och ner just nu. Jag vet varken in eller ut. Vet inte vad jag ska göra eller tycka. Allt är så jävla jobbigt. Jag skulle bara vilja lägga mig ner och dö för ett tag. Men att jag fick prata med henne igår hjälpte mycket. Men det ställde även till att det blev mer kaos i hjärnan. Men jag hoppas att det kommer att bli bättre inom en snar framtid. För jag vet inte om jag orkar det här. Jag vill verkligen vara med dig, det är hos dig mitt hjärta finns. Något av det värsta är avklarat, men det finns även en till att ta. Och där kommer det att ta hus i helvete, och då är jag lindrig. Han kommer att bli så jävla elak och då kommer han inte ens att få veta hela sanningen. Men det är bara att bita i det sura äpplet, det måste ju ändå göras till slut. Det går inte att undvika, men det kommer inte att bli kul för fem öre. Och jag mår redan förjävligt illa av att bara tänka på det. Lite less att han inte kan följa områdets regler, men jag tänker inte yttra mig om det en gång till. Men hoppas att han lär sig att man ska ta reda på efter sig så fort man är klar. Sen spelar det ingen roll om man ska fortsätta på nästa tid. Man städar, så enkelt är det. Men det tycker ju inte han. Men jag råkade yttra mig en gång och det var sista gången det hände.

Men allt är bara ett stort kaos just nu. Någonstans inom mig så vet jag vad jag vill. Men när jag försöker att tänka på det så får jag inte fram någonting. Det är bara svart. Önskar att jag kunde se ett ljus på andra sidan. Men det gör jag inte just nu. Men en sak vet jag då så säkert och det är att jag vill vara med dig. Även om det inom en snar framtid ska framstå som att vi går lungt till väga. Så har vi kommit längre än vad någon ska veta. Lite jobbigt att vi ska leva i hemlighet, men så länge jag får vara med dig så kommer jag kanske att orka med det här. Jag har sovit ganska många timmar inatt, men har sovit riktigt oroligt. Har jätte ont i ryggen och var riktigt stel i hela kroppen när jag vaknade. Känner mig alldeles borta i skallen. Känns nästan som att jag har lämnat min kropp och svävar fritt i luften. Vet inte vart jag är på väg, men förhoppningsvis så stannar jag kvar i närheten av mig själv. Känns nästan som att jag är två personer. Och dom är inte riktigt överens om livet just nu. Men det är i alla fall något som jag är van vid. Trots att allt känns så rätt mellan dig och mig men samtidigt känns det så fel. Det tror jag beror på att hon betyder så pass mycket för mig som hon gör. Känner mig så hemsk mot henne, känns nästan som att jag sviker henne.

Men mina känslor för dig växer sig starkare hela tiden. Du får aldrig tvivla på mina känslor för dig. Även om jag kanske kommer att vara avtrubbad ett tag framöver. Men det är mitt sätt att kunna hantera den här situationen. Den är inte lätt för mig, men jag ska kämpa för allt jag är värd.

Många pussar till dig min sanna älskling

Av speedfreak - 19 september 2009 01:31

Vet inte riktigt vad jag ska säga. Vet inte riktigt vad jag känner. Allt är fullkomligt upp och ner, försöker att tänka men kan inte. Jag mår katastrofalt, men det finns även en lycka. Allt känns så rörigt. Allt känns så fel, men ändå så rätt. Jag vet vad jag vill, men vet inte hur det blir. Jag känner mig så hemsk. Men det har hjälpt riktigt mycket att få prata ut med henne. Och konstigt nog så kändes det inte kkonstigt att inte säga hela sanningen. Jag vet att det kommer att bli bra till slut. Men just nu är det bara rörigt och invecklat. Men hon och jag vet vart vi har varandra och vart vi kommer att stå när det blir vi. Vi har diskuterat alla möjliga situationer och vad vi tycker om alla alternativ. Hur vi känner innför allt. Och vi är absolut överens om att mitt X kommer att bli den värsta att tas med. För han kommer ju att behöva få reda på att du har känslor för mig. Men jag står fast vid att jag kommer att säga att jag inte vet vad jag tycker eller vart jag står. Men att det har funnits känslor för dig. För ingen behöver veta att jag har känslor för dig och att dom hela tiden blir starkare. Men ikväll så har allt kännts så konstigt. Jag vet precis vad jag har för känslor för dig, men jag känner ingenting för tillfället. Jag tror att kroppen har gått i baklås för ett tag framöver. Men du får aldrig tvivla på mig. Skulle mina känslor mot all förmodan gå baklänges så säger jag det. Men det är något jag vet inte kommer att hända på många år. Även om jag kommer att vara annorlunda för ett tag framöver. Men det har att göra med att hon fått reda på en del. Även om jag visste att hon skulle få reda på det, men inte igår. Men det är ändå skönt att det har kommit fram. Nu är det allra värsta över. I alla fall för mig känslomässigt. Hur det är för dig vet jag inte. Vi har ju inte hunnit sätta oss ner själva och pratat. Även om jag inte behöver veta särskilt mycket, jag vet det mesta. Men vi blir starkare av att prata. Och hon vet att vi ska prata själva. Hon förstår att det här är jobbigt för mig, även om hon inte ens kan tänka sig hur pass. Men av det hon vet är tillräckligt.

Men hon och jag har haft en bra kväll trots allt. Av att få prata med henne så har jag blivigt mer säker i mig själv och vet lite av vart hon står när det gäller dig och mig längre fram. Och det är skönt att hon inte vill släppa mig som sin vän helt. Att det kommer att vara jobbigt förstår jag fullt ut. Jag vet själv hur det känns. Nä nu får jag inte ner mer.

Jag försöker tänka, men det är bara svart. Jag känner ingenting just nu. Det är som att jag har lämnat min kropp och svävar fritt i luften. Skulle jag dö så är det så. Det är konstigt att inte veta vad man känner eller tänker just nu. Allt är svart och tomt. Det känns som att jag har ett stort hål i mig.

Men du ska veta att jag trivs så bra med dig, mina känslor är så jävla starka att dom skulle kunna ta död på mig. Så det är skönt att sanningen till viss del är framme. Det ger oss bättre läge. Men det kommer ändå att vara jobbigt. Men ganska skönt ändå. Saknar dig älskling. Och jag längtar tills vi träffas imorgon. Hoppas bara att mitt X verkligen åker till Stockholm imorgon. Men det är ett senare problem att ta itug med. Många mjuka pussar till dig min älskade älskling

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
  1 2
3
4 5 6
7 8 9
10
11
12
13
14 15 16
17
18
19 20
21
22 23
24
25 26 27
28 29 30
<<< September 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards