Alla inlägg under maj 2011

Dag

Av speedfreak - 23 maj 2011 13:36

Jag blir så less på allt. Varför måste folk gå runt och yttra sig en jävla massa saker som dom inte vet ett skit om?

Och det är inte så kul att veta att några av mina nära håller på att ljuga. Hela min tillvaro håller på att rasa samman. Jag ser inte fram emot helgen eftersom att när vi kommer hem så är det sen bara jag och Roxanna igen. Och det känns inge kul alls. Men jag hoppas att det kan ordna till sig längre fram. Bara jag får hitta mig själv och får ordning på saker och ting. För som det är just nu så funkar det inte så bra. Och så länge folk tänker lägga sig i en massa saker dom inte har med att göra och säger saker dom inte ens har bevis för så kommer det inte att funka. Och jag blir ganska ledsen när jag vet att han inte riktigt litar på mig, trots att han säger att han gör det. Jag blir så ledsen på allt ihop. Jag vet inte hur länge till jag orkar. Och jag börjar allvarligt fundera på om jag ska flytta upp hit till Umeå. Jag har faktiskt träffa äkta vänner som faktiskt bryr sig om mig och vill att jag ska må bra. Och det värmer väldigt mycket att dom tar hand om varandra trots att dom själv mår väldigt dåligt. Jag har saknat den här gemenskapen med vänner. Och därför så känns det inte så kul att bo kvar med så många som bara är falsk mot en. Och jag är less på dom som bara finns här när dom själv känner för det. För jag är den som alltid finns för mina vänner när dom behöver det. Men saker och ting kanske blir bättre med tiden. Ska bara försöka att hålla ut. Men jag vet tyvärr inte hur länge till jag faktiskt orkar kämpa. För allt går ju bara åt helvete.

Jag skickar många varma tankar till mina vänner som inte mår bra just nu. Ni ska veta att jag finns här för er när ni behöver mig<3

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Maj 2011 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards