Alla inlägg den 5 september 2009

Av speedfreak - 5 september 2009 09:34

Det finns ganska mycket jag vill skriva, men jag kan inte få fram det i ord så att jag kan skriva ner det. Det kan ha att göra med att jag inte är hemma eller själv. Men jag är hel nöjd med dagen och kvällen igår. Jag trodde att det skulle kännas jätte jobbigt, men det blev det inte. Okej det kände på lite grann men inte värre än att det går att vifta bort. Vi tittade på film och smådrack lite grann. Det var hur trevligt och mysigt som helst. Det är något jag har saknat i mitt liv på sista tiden. Båda filmerna vi tittade på var riktigt bra. Men den sista var väl inte så nyttig för mig att titta. Den fick min hjärna att plocka fram gamla minnen. Dock inga trevliga sådana. Men det är jag så van vid, att även om det är jobbigt och jävligt så är det inte värre än att det går att strunta till största del i det hela. Men jag vet även att det är nyttigt för mig att tänka och plocka fram det gamla som inte är avklarat, utan det är bara undangömt. Jag vet ju att det brister en vacker dag. Men då får det bli så. Nä jag skriver mer sen. Då kanske man kan lyckas få ner några fler rader

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
  1 2
3
4 5 6
7 8 9
10
11
12
13
14 15 16
17
18
19 20
21
22 23
24
25 26 27
28 29 30
<<< September 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards