Direktlänk till inlägg 25 oktober 2009

Dag

Av speedfreak - 25 oktober 2009 08:47

Jag trodde att den här helgen skulle kännas mycket jobbigare än vad den har gjort. Men jag har ju inte åkt hem än heller, så än så länge finns det tid till att bli superjobbigt. Men jag ska absolut inte klaga över denna helg. Jag har i alla fall fått vara med dig även om det har varit på avstånd. Men det räcker llångt för mig. Men snart är det dags att återgå till vardagen igen. Jag vill inte alls åka hem, har alldeles för mycket som måste göras hemma. Men ju längre jag skjuter på det, desto mer blir det att göra. Det ska bli så skönt när jag har målat klart hemma. Det blir så fint, men det blev ju lite mörkare än vad jag hade räknat med. Så när jag åker och jobbar på onsdag så ska jag mäta ut lite nya gardiner till sovrummet. Det kommer att se riktigt bra ut där inne när allt är klart och jag har fått in den nya sängen. Sen är det ändå mycket kvar som ska göras i lägenheten. Det ska tapetseras på tre ställen. Men först så måste jag bråka på Gavlegårdarna så att dom kommer och byter ut taken. Men sen så kräver det ju att mamma har tid att hjälpa mig också. Och hon verkar jobba hur mycket som hellst nu för tiden. Men det blir nog bra i slutändan.

Jag mår väl hyfsat bra. Känns ju lite bättre nu när jag får vara med dig. Men det tar emot att inte kunna visa att jag älskar dig. Men den dagen kommer. Och jag tror att det kan vara nyttigt att vi får träffas men ändå hålla avståndet. Men jag längtar tills vi får en tid för oss själva. Jag mår så bra när jag är med dig. Du får mig verkligen att må bra och bli lycklig. Förstår inte hur man kan må så bra med någon så som jag gör med dig. Men nu får jag inte ner något som är värt att skriva så jag försöker lite senare.

Love U

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Dag

Av speedfreak - 16 oktober 2012 17:27

Jag vet inte riktigt vad jag ska skriva idag. Men jag känner ett behov av att skriva något. Det finns alldeles för mycket som snurrar runt i huvudet. Och inte blev det bättre av att jag sett en del kort av mina älskade bortgångna vänner. Jag kan fort...

Av speedfreak - 16 oktober 2012 05:45

Att närhet till en människa kan betyda så mycket. Men som vanligt så får inte den känslan hålla i sig länge. Att det alltid ska lyckas komma någon och förstöra det som känns bra. Jag är jätte lycklig för den jag får dela saker och ting med. Som jag h...

Av speedfreak - 10 oktober 2012 17:40

Jag blir bara så himla ledsen över vissa vänner. Visst kan jag förstå att han kanske tvekar över att komma hit. Men varför kan man inte bara säga det då? Istället för att nästan lova och sedan bara dra ut på det hela tiden. Jag hade faktiskt sett f...

Av speedfreak - 12 september 2012 23:01

Nu kommer alla jobbiga känslor och alla dessa frågor över mig igen. Allt känns så jävla jobbigt och jag vet inte längre vad jag ska göra. Helst av allt så vill jag bara gå och gömma mig för alltid. Jag vill att du min älskade ska få komma hem någon...

Av speedfreak - 12 augusti 2012 01:37

Jag vet inte riktigt vad jag ska skriva. Det är så mycket som har hänt sedan sist. Saker är både bättre och sämre nu. Men det bästa av allt är att jag har ett till underbart barn. En liten Kevin som kom den 27/2-12. Och just nu så verkr det som att j...

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
      1 2
3
4
5 6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24 25
26
27
28
29
30
31
<<< Oktober 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards