Alla inlägg den 16 oktober 2009

Av speedfreak - 16 oktober 2009 14:53

Den här veckan med dig har varigt helt underbar och fantastisk. Jag kan inte beskriva med ord hur bra allt har varit. Jag har känt mig levande och det kändes som att jag hittade min plats i livet. Även om den känslan finns kvar någonstans inom mig så kan jag inte känna av det nu. Jag hade ju inte räknat med att det var våran sista natt ihop igår. Men det blir ju inte alltid som man hade tänkt. Allt kommer att kännas så konstigt att inte få leva med dig nu när hon kommer hem igen. Under veckan som vi haft tillsammans så har det varit lätt att glömma bort att hon finns med. Det är smärtsamt att komma på att hon fortfarande finns kvar. Jag tycker inte alls att det känns bra att hon kommer in igen. Men jag vet att det fortfarande är nödvändigt, men jag tycker inte om det. Men har jag funnit mig i det tidigare så lär jag ju göra det nu också. Jag har ändå inget att välja på. Så det är bara att gilla läget och leva på som vanligt. Men alltkommer att kännas jätte konstigt. Det kommer att bli som att börja om på nytt, fast ensam. Trots att jag vet att våran tid kommer så känns det som om det är väldigt långt borta och nästan som att det bara är en önskedröm. Så härlig som den här tiden med dig har varit börjar nästan kännas som en dröm. Att allt var för bra för att vara sant. Just nu vill jag bara krypa ner under täcket och bara gråta av smärta. Allt känns så jävla jobbigt. Inte bara det som hände i helgen utan även att hon kommer hem och tar dig ifrån mig. Det har hon redan gjort, trots att hon inte har kommit hem än. Det känns inte rättvist, men jag vet även att jag inte kan göraa något åt det. Utan det är bara att finna sig i att knappt får träffa dig. Och om jag ska vara ärlig så vet jag inte om jag kommer att vara hemma hos er så mycket heller. Det kommer att kännas så jobbigt att träffa dig men att inte få visa vad jag tycker. Jag vet inte om jag klarar av det.

Om jag ska vara helt ärlig så hade inte klockan varit så mycket när ni skrev med varandra igår så hade jag åkt hem. Inte för att vara taskig mot dig, men jag tyckte att det blev jätte jobbigt. Mycket därför som jag skulle sova en liten stund. Men det blev ju lite längre än vad jag hade tänkt. Men det slutade ju bra. Det kändes så bra att ligga och prata med dig, även om det blev lite jobbigt där ett tag. Du är så fantastisk och underbar på alla sätt och vis. Jag förstår inte hur du lyckas få mig att känna mig hel. Jag vet inte hur du lyckades, men du fick mig under våran tid att känna att jag har hittat min plats här i livet. Det kommer att ta ett tag innan jag får tillbaka den känslan. Det kommer att bli riktigt tufft att komma tillbaka till vardagen med ensamhet. Hela den här situationen känns så konstig. Kanske för att jag aldrig har suttit i den förut.

Jag vill bara att allt det här kan ta slut så att vi kan bygga upp vårat liv på riktigt. Kändes nästan som att det var på riktigt under den här tiden. Men det var bara tillfällit. Och det var riktigt jobbigt att komma på det, det kändes inte alls bra. Vill bara vara med dig och att alla ska veta att det är vi. Jag har vant mig vid att vi lever i hemlighet, men efter det här så är det en stor börda att bära på. Skulle bara vilja släppa bomben och tala om sanningen. Men jag har inte hjärta att göra det. Men jag kan ju säga att det märks att hon tycker det kändes jobbigt att vi har träffats medans hon var borta. Det är bara två gånger hon har hört av sig till mig och det har varigt för att hon inte fått tag på dig när du haft saker du ska göra. Och det känns inte roligt. Känns nästan som att hon misstänker något fast hon inte säger något till mig. Men hon skriver inte alls som hon har gjort tidigare. Det är som att hon får anstränga sig för att vara trevlig. Och det känns riktigt jobbigt för mig. Visst jag kan förstå henne om hon tycker att allt det här är jobbigt. Men hon har sjunkit i mina ögon efter hur hon beter sig mot dig. Jag tycker inte om det. Men det är inte min sak att lägga mig i.

Men nu måste jag sluta om jag ska hinna upp till dagis och hämta Roxanna.

Du ska veta att jag älskar dig så jävla mycket. Du gör mig så himla lycklig och du får mig att må riktigt bra. Jag förstår inte hur du gör. Men du lyckas förbannat bra. Lova U, puss

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
      1 2
3
4
5 6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24 25
26
27
28
29
30
31
<<< Oktober 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards