Alla inlägg den 25 oktober 2009

Av speedfreak - 25 oktober 2009 21:09

Vet inte vad jag ska säga. Helgen har vart jätte bra, men ändå jobbig. Det tär väldigt mycket att inte kunna visa att jag älskar dig. Men jag ska inte klaga allt för mycket. Jag har ju i alla fall fått träffa dig. Och det är värt väldigt mycket för mig. Men ändå så var det ganska skönt att få komma hem. Även om det är super tomt utan dig, så kändes det mindre jobbigt. Ibland så kan det kännas bättre att inte ha dig i närheten. För att inte kunna visa vad vi har för andra är ibland mycket jobbigare än att vara ifrån dig. Imorgon kväll så kan jag ställa in sängen. Om jag tar mig i kragen så kan jag måla klart andra gången där sängen ska stå. Sen är det bara resten av rummet kvar. Men den biten är det ingen större panik med. Det hinner vi med någon gång i livet. Jag vill verkligen få klar lägenheten, men det börjar kännas som att det inte är någon större ide om jag nu ska flytta inom ett år. Inte för att jag vet om jag är redo att flytta då, men så länge jag inte har ett fast jobb med bra inkomst så finns det inte så mycket att välja på. Det känns ganska så jävla tugnt. Det har inget att göra med att jag inte vill flytta ihop med dig, utan mer för att jag har kommit in mig så bra här plus att jag vill gärna inte byta dagis åt Roxanna. Men det är ett problem vi får ta längre fram. Det är ju ingen panik just nu.

Känner mig bara som en dum jävla idiot. Man trodde att man kände folk bättre än vad man gör. Konstigt om jag slutar prata med folk när jag mår dåligt. Men nu verkar det inte spela någon roll, jag blev nyss dömd på förhand om vad det enda jag pratar om är problem. Det kändes ju jätte skoj att höra. Men skit samma, det är ju som det alltid brukar vara. Så fort man tror att något börjar bli bättre eller att man har ändrats så sparkas man tillbaka.

Jag som verkligen var beredd på att ta itug med saknaden efter min älskade ängel. Har kännt mig så jävla elak att jag inte orkat höra av mig till ängel. Men har även gjort det för att ängel inte ska behöva ta allt det jobbiga och svåra. Men det spelade tydligen ingen roll. För tydligen så är problem det enda jag pratar om. Så man kanske ska sluta prata med folk fullständigt. Jag som trodde att vi kunde få upp den kontakten vi hade tidigare, men där gick jag tydligen på den största nit jag kunde göra. Det känns som att det hade gått sönder förr eller senare i alla fall. Jag trodde att det kunde gå att rädda om jag lärde mig själv att hålla problemen för mig själv. Trodde att det skulle bli bättre om ängel slappp bära allt. Men tydligen så finns det ingen tillit till mig längre. Men så länge jag inte får bevisa det så kan jag inte göra något åt det.

Love U

Dag

Av speedfreak - 25 oktober 2009 08:47

Jag trodde att den här helgen skulle kännas mycket jobbigare än vad den har gjort. Men jag har ju inte åkt hem än heller, så än så länge finns det tid till att bli superjobbigt. Men jag ska absolut inte klaga över denna helg. Jag har i alla fall fått vara med dig även om det har varit på avstånd. Men det räcker llångt för mig. Men snart är det dags att återgå till vardagen igen. Jag vill inte alls åka hem, har alldeles för mycket som måste göras hemma. Men ju längre jag skjuter på det, desto mer blir det att göra. Det ska bli så skönt när jag har målat klart hemma. Det blir så fint, men det blev ju lite mörkare än vad jag hade räknat med. Så när jag åker och jobbar på onsdag så ska jag mäta ut lite nya gardiner till sovrummet. Det kommer att se riktigt bra ut där inne när allt är klart och jag har fått in den nya sängen. Sen är det ändå mycket kvar som ska göras i lägenheten. Det ska tapetseras på tre ställen. Men först så måste jag bråka på Gavlegårdarna så att dom kommer och byter ut taken. Men sen så kräver det ju att mamma har tid att hjälpa mig också. Och hon verkar jobba hur mycket som hellst nu för tiden. Men det blir nog bra i slutändan.

Jag mår väl hyfsat bra. Känns ju lite bättre nu när jag får vara med dig. Men det tar emot att inte kunna visa att jag älskar dig. Men den dagen kommer. Och jag tror att det kan vara nyttigt att vi får träffas men ändå hålla avståndet. Men jag längtar tills vi får en tid för oss själva. Jag mår så bra när jag är med dig. Du får mig verkligen att må bra och bli lycklig. Förstår inte hur man kan må så bra med någon så som jag gör med dig. Men nu får jag inte ner något som är värt att skriva så jag försöker lite senare.

Love U

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
      1 2
3
4
5 6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24 25
26
27
28
29
30
31
<<< Oktober 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards