Alla inlägg den 24 oktober 2009

Dag

Av speedfreak - 24 oktober 2009 11:41

Vet inte riktigt vad jag ska skriva. Har kommit av mig lite grann. Men det finns ju en massa saker som har varigt lite röriga och väldigt jobbiga. Så man håller väl bara på att återhämta sig och försöka få vardagen att börja fungera igen. Så det är ganksa så skönt att man har fått något att göra tre dagar i veckan. Även om det inte finns mycket att göra så slipper jag sitta hemma i alla fall.

Jag och mitt X har blivigt sams. Vi kommer jätte bra överens och det går bra att umgås. Vi träffas mer eller mindre varje dag. Har fått honom att vara beredd på att det kanske kommer att bli du och jag. Jag måste ju gå lugnt framåt om det ska slippa bli en massa onödigt bråk och tjafs. Inte för att jag är överförtjust i allt som han och jag kommit överens om, men för husfridens skull så är det ett måste. Men det kommer nog att bli bra i slutändan. Jag är så lycklig med dig älskling. Jag förstår inte att det verkligen är du och jag. Men jag är lycklig att det blev vi. Även om vi fortfarande har en jobbig tid framför oss så är jag ändå så jävla lycklig. Du får mig att må så bra. Och jag börjar se min plats här i livet. Och det är du som har hjälpt mig att hitta det.

Det känns skönt att vara hemma hos dig igen, fast det är jobbigt att hon är hemma. Men jag trodde att det skulle vara mycket jobbigare än vad det har kännts hittills. Men det kommer väl innan det är klart. Men det är ändå nyttigt att vara tillsammans men ändå ha ett visst avstånd. För allt kommer ju att kännas mycket bättre när vi är själv igen. Jag tänker ofta tillbaka på veckan vi hade tillsammans. Och jag mådde så bra under den tiden och jag känner att jag vill att det är så det ska vara, och det nu.

Att bara få se dig får mig att bli lycklig. Även om jag nu har börjat om med mina tabletter så är jag ändå lycklig och mår bra med dig. Även om jag kanske inte visar det varje gång. Men något som stör mig lite är att jag fortfarande inte kan känna mig helt avslappnad och trygg hos dig. Det är riktigt jobbigt för mig. Jag trivs ju så mycket här, men jag kan inte återfå det behagliga jag hade tidigare. Men det är ju inte så mycket att göra åt. Du ska veta att jag älskar dig så himla mycket älskling. Jag skulle göra vad som hellst för dig. Och jag känner mig starkare än på länge. Och det är för att jag går inte här ensam, utan jag har dig vid min sida. Så nu är vi två som kämpar oss igenom allt det jobbiga. Love U

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
      1 2
3
4
5 6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24 25
26
27
28
29
30
31
<<< Oktober 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards