Alla inlägg den 8 oktober 2009

Dag

Av speedfreak - 8 oktober 2009 09:54

Jag känner mig riktigt lycklig. Kan inte beskriva den lycka som spridit sig i kroppen efter inatt. Jag är så glad att jag kom hit igår. Hade du inte kommit och lämnat nyckeln hos mig så hade det nog tagit någon timme till innan jag hade kommit över igår. Jag ville komma hit och vara med dig, men jag hade så ont i magen och hade en känsla av panik av att åka hit. Jag drog på det så länge som möjligt. Men allt har gått bra, fast det har varit jobbigt. Men det kom en lycka större än förut av att allt är inte borta, men det är tyvärr inte samma känsla av lugn. Allt gick jätte bra igår, men det var lite svårt till en början. Tycker det känns så jobbigt och jävligt att jag inte kan slappna av och bara njuta. Önskar så mycket att jag skulle kunna göra mig av med hjärnan många gånger. Jag vill vara här, för i grund och botten så trivs jag här. Men som det är nu så finns det bara ett obehag. Och det känns jätte trist. Så jag är ganska glad att jag ska in till stan idag och göra saker så att jag inte behöver vara här ute själv. Stressen kröp sig på mig när du åkte. Och jag hade planerat att sova en sväng till innan jag skulle kliva upp. Men det gick inte, jag är trött men jag kan inte slappna av tillräckligt för att kunna lägga mig ner. Känns konstigt att vara här hemma helt själv. Vill ju att det ska kännas bra och att jag ska trivas. Men det gör jag inte. Så jag längtar verkligen tills du kommer hem igen.

Allt var så mysigt och fullständigt underbart igår. Du är helt fantastisk. Jag förstår inte vad du gör med mig. Men jag njuter i fulla drag oavsett vad du gör. Och jag mår bra av det. Även om det är lite svårt och jobbigt nu, men ändå så lyckas jag trycka undan den känslan efter ett tag. Men du är något speciellt och får mig verkligen att kunna släppa det som varigt när stunden kräver det. Men tankarna plågar mig så fort det får en chans. Allt känns riktigt jobbigt. Men jag börjar se ett slut på det hela. Även om vägen är lång innan det kommer att kännas bättre. Men jag får lära mig något användbart av det hela. Och det är att jag kan klara av saker trots att det känns jobbigt och inte riktigt bra. Men man måste ge saker och ting en chans. Och i det här fallet så har det gått riktigt bra. Jag kan inte riktigt få ner hur allt känns. Jag känner mig inte riktigt bekväm av att vara här. Det känns jobbigt när du är hemma och ännu värre när jag är själv. Och det är något lurvtussen känner av. Snacka om att det är någon som kan vara dryg. Men det får mina tankar på andra banor. Så trots att det är lite irriterande så hjälper det mig.

Längtar så mycket efter dig älskling. DU får mig att må så bra. Och även om jag inte kan slappna av helt så underättar du underverk. Så det ska bli intressant att se om jag har lyckats sudda ut mig allt för nöjda min. Annars så kan det bli lite onödigt sura miner på mitt X när han nu kommer och hämtar mig. Han skulle redan ha vart här, men han är inte direkt duktig på att passa tider. Så jag är glad om jag hinner in så att jag kan göra något av det jag ska innan mötet. Men det lär ju visa sig. Nä nu lär jag nog sluta, får inte riktigt ner det jag hade tänkt. Men jag älskar dig så himla mycket. Allt var så underbart och mysigt igår. Hade ju inte kunnat tro att det skulle gå så bra som det gick. Att det var inte något jag hade förväntat mig. Men det var väl lite därför som det blev så bra. Men jag vet ju att jag behöver ju inte sakna våra nätter allt för mycket. Dom har ju inte gått förlorade, men det finns ändå mycket att bygga på. Lova U

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
      1 2
3
4
5 6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24 25
26
27
28
29
30
31
<<< Oktober 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards