Direktlänk till inlägg 9 december 2009

Dag

Av speedfreak - 9 december 2009 15:16

Nu känns det lite lugnare. Men vi vet fortfarande inte om det är något allvarligt eller inte. Så nu är det bara att vänta och se när jag blir kallad till fys-labb för ytterligare undersökningar. Idag såg väl allt bra ut, men jag hade en låg frekvens och därför behövs det mer tester för att se vad som kanske är felet till att jag är dålig. Sen på måndag får jag svar på några prover som togs idag. Men det är inga akuta allvarliga fel. Och det är jag mycket glad och lättad över. Men vi vet fortfarande inte varför jag är dålig. Om dom inte hittar något större på fys-labb så är det troligast att det är medicinerna som har orsakat allt. Och då måste vi hitta nya. Och det känns ju inte allt för roligt, men bättre än nu när jag inte kan äta dom i den utsträckning jag behöver. Trots att dom inte hittat något akut fel så kan jag bara äta någon enstaka tablett, annars kan det bli allvarligt tack vare en låg frekvens. Men annars så är det väl bara att fortsätta som vanligt och hoppas på att det blir bättre med tiden. Är inge kul att hela tiden vara utan ork i kroppen. Man orkar nästan inte göra något och det känns helt fel mot alla runt omkring mig. Men nu ett tag så har det inte känns som att det spelat någon roll att jag i stort sett bara sitter hemma. Den enda som har träffat och umgåtts med mig är mitt X. Inte för att jag ska klaga på det, känns faktiskt trevligt att vi är vänner igen och att vi kan träffas och umgås. Men det vore ju trevligt om det kunde vara fler som var intresserad. Det kanske det har vart, men jag har tröttnat ur totalt attdet hela tiden är jag som måste fråga om någon vill träffas och även tröttnat på att höra av mig till folk när dom verkar motvillig att prata med mig. Och då vore det ju trevlig om dom kunde säga det istället så att jag slipper känna mig jobbig på folk.

Och nästa vecka så ska Roxanna få sin andra sruta och då är det inte långt kvar innan nästa utvärdering om hennes envisa hosta är. Har dock inte fått en ny tid än, men vi skulle ses efter en månad. Och den nya medicinen hjälper lite, men inte så mycket som vi hade hoppats på. Men sen vet vi ju inte vad alla prover har gett heller. Så jag måste ringa dom och höra om svaren har kommit. Sen får jag även mer svar nästa vecka. Så jag längtar tills nästa vecka, den kan ju vara positiv och rolig. Men det återstår ju att se. Men annars så har jag väl inte så mycket mer att säga. Jag känner mig riktigt ensam, men det kommer nog att lösa sig så fort han mår bättre eller vad det nu är. Jag har inte riktigt fått grepp om vad som händer. Men det är nog inte meningen heller. Men nu ska jag ta och gå upp till dagis och hämta Roxanna.

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Dag

Av speedfreak - 16 oktober 2012 17:27

Jag vet inte riktigt vad jag ska skriva idag. Men jag känner ett behov av att skriva något. Det finns alldeles för mycket som snurrar runt i huvudet. Och inte blev det bättre av att jag sett en del kort av mina älskade bortgångna vänner. Jag kan fort...

Av speedfreak - 16 oktober 2012 05:45

Att närhet till en människa kan betyda så mycket. Men som vanligt så får inte den känslan hålla i sig länge. Att det alltid ska lyckas komma någon och förstöra det som känns bra. Jag är jätte lycklig för den jag får dela saker och ting med. Som jag h...

Av speedfreak - 10 oktober 2012 17:40

Jag blir bara så himla ledsen över vissa vänner. Visst kan jag förstå att han kanske tvekar över att komma hit. Men varför kan man inte bara säga det då? Istället för att nästan lova och sedan bara dra ut på det hela tiden. Jag hade faktiskt sett f...

Av speedfreak - 12 september 2012 23:01

Nu kommer alla jobbiga känslor och alla dessa frågor över mig igen. Allt känns så jävla jobbigt och jag vet inte längre vad jag ska göra. Helst av allt så vill jag bara gå och gömma mig för alltid. Jag vill att du min älskade ska få komma hem någon...

Av speedfreak - 12 augusti 2012 01:37

Jag vet inte riktigt vad jag ska skriva. Det är så mycket som har hänt sedan sist. Saker är både bättre och sämre nu. Men det bästa av allt är att jag har ett till underbart barn. En liten Kevin som kom den 27/2-12. Och just nu så verkr det som att j...

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3
4
5
6
7
8
9 10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< December 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards