Alla inlägg den 6 december 2009

Av speedfreak - 6 december 2009 23:58

Har vart iväg på kryssning lördag till söndag. Det var meningen att det skulle vara jätte trevligt, men det blev ju inte riktigt som det var planerat. Men jag blir ju inte förvånad, det blir alltid bråk mellan mitt X och mej. Vilket jag tycker är jätte tråkigt. Men räknar man bårt vårat bråk på morgonen och resan hem så hade jag personligen super trevligt. Men jag behöver nog lära mig att vara mindre social med annat folk. Hela kvällen blev fel från början till slut. Allt hade slutat helt anorlunda om jag inte hade gått ut för att röka och kolla om han skulle prata med mig igen. (Träffade en kille någon timme tidigare som jag började prata med)

Det gjorde han och hade vi gått in då istället för att sitta kvar ute så hade det vart en kanonkväll. Men mitt i vårat samtal så ramlar det ut några från discot och börjar bråka, till en början så var det inte så mycket annat än ett jävla liv. Trots att killen sa åt mig att sitta kvar så gick jag dit när dom började små fajtas. Jag och två till drog bort ena killen och det var två på den andra. Dom lugnade ner sig direkt. Men den andra killen fick ett utbrott och rycker tag i killen som jag och dom andra höll i och drog med oss en bit, för att sedan ramla och få oss över sig. Då gick "våran kille" till attack mot han som låg underst och började mata en massa slag i ansiktet. Jag blev allmänt förbannad, jag och en till drog upp den här killen och höll i honom medans dom andra tog bort den andra killen. Jag vänder på honom och drar iväg honom mot dörren in, någon öppnade dörren och jag tröck in honom. Då var det hela över. Allt kändes jätte skönt en stund, sedan började värken komma på ett ställe i ryggen det gick ner efter sidan, ner i magen, upp i revbenen och sedan över bröstkorgen och hjärtat, de blev ganska taskigt med syre trots att vi stod utomhus i blåsväder.

Tror att det var tur att jag satte mig ner, annars tror jag att det hade slutat illa. Jag mådde inte alls bra, om jag ska vara helt ärlig så har inte värken släppt någonstans än. Har även kännt att man har ont på fler ställen. Vet inte hur många slag man fick igår, men det spelar ändå ingen roll. Jag lever,  står på benen och är i ett stycke!

Men den obehagliga känslan och tanken som kom när jag kände värken och reflekterade över vad som höll på att hända släppte efter ett tag. Jag tror inte att jag såg ut att må bra eftersom att jag blev tvingad att röra på mig ett bra tag. Men helst av allt så vela jag bara kura ihop mig sittandes för att slippa frysa så förbannat. Jag frös ända fram till två, halv tre idag. Men jag piggnade på mig efter en stund, killen och en kompis till honom kom fram och började prata sedan kom mitt X ut. Lite senare så gick vi in för att leta på deras kompis (som var en av dom som slogs) och titta hur det var med honom. Allt är bra, han fick ett sår under ögat. Idag så kan man inte tro att det hände inatt. Nu ser det bara ut som ett rivmärke, men det var mycket större inatt. Ett riktigt öppet sår.

Men jag ville följa med dom och då följde mitt X med han också. Sen hade jag tydligen rätt taskig tidsuppfattning. Sen gick allt utför. Orkar inte ta det nu och det spelar ändå ingen roll.

Men jag behöver lära mig att vara mindre social och sällskaplig av mig. Men det är inte så lätt, när man är ute på så vis så älskar jag att hitta nya människor att prata och tillbringa lite tid med. Och tyvärr så har jag lätt att glömma bort dom som inte pratar med mig. Och det var ett riktigt stort fel som jag gjorde inatt. Okej det var morgon innan vi kom tillbaka till hytten. Kom väl dit runt 6. Men somnade inte förens strax efter halv åtta, pågrund av allt tjafs. Jag kan inte rå för att jag exploderade när han öppnade mun. Jag vet att jag inte borde ha reagerat så. Men jag kunde inte stoppa det. Jag mådde inge bra och var förbannat trött. Var inte precis upplag för en diskussion just då. Sen har inget rättat till sig. Jag trodde att vi var vänner och att allt var bra igen sen vi hade klivit upp, men så var visst inte fallet!

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3
4
5
6
7
8
9 10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< December 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards