Direktlänk till inlägg 22 juni 2009

Vad är det som alltid blir fel?

Av speedfreak - 22 juni 2009 00:55

Dom senaste tiden känns det som att det bara blir fel vad jag än gör eller säger. Jag förstår inte hur det har kunnat blivigt såhär. Jag måste ju göra något väldigt fel eftersom att nästan alla blir sura eller arga på mig. Jag fattar det bara inte. Just nu så känns det till och med som att hjärtat är besviken eller något. Han blev konstig efter att jag sa att jag skulle vara med ängel en dag nu till helgen. Jag begriper mig inte på folk längre. Kanske är det jag som beter mig väldigt annorlunda eller konstigt. Det kan ju inte vara något annat. Jag känner bara en stark förtvivlan och uppgivenhet. Har återigen fått höra att jag inte har ändrat på mig eller kommit längre än vad jag var som tonåring. Jag trodde att jag hade kommit framåt och att saker började bli bättre. Men jag kanske bara har inbillat mig. Inte vet jag. Snart känns det som att jag ger upp. Det känns inte som att dom jag litade på står på min sida längre. Det är vissa som bara sparkar undan fötterna på mig. Och att vissa av dom börjar vända mig ryggen igen. Och mitt ex verkar tycka att han har viss ensamrätt på mig. Så fort vi är iväg och ska göra något när mina vänner och bekanta och bekantas bekanta är med så blir allt fel. Jag vill ju kunna umgås med dom jag knappt träffar, men det är då jag bara gör fel tydligen. Jag vet fan inte vad jag ska göra längre. Så fort jag börjar tycka att något går framåt så faller jag tillbaka. Hoppas att jag kan byta ut ett av mina piller, jag behöver inte äta den. Jag fick aldrig någon förklaring om varför jag fick just den sorten. Men jag vet varför, men den behöver jag inte för det dom satte in den mot. Jag vet varför det har bitit och kliat så förbannat ett tag. Jag hade fullt med sandloppor i dom flesta av mina kläder. Det var det som bet mig ideligen, det var ingen inbillning eller början till psykos som vissa har tyckt. Jag är nästan fullt frisk. Det största problemet jag har är att jag börjar tappa vissa saker som jag har haft. Det gör mig orolig. Jag är så himla rädd att jag ska falla tillbaka i det svarta hål jag en gång varit i. Vill verkligen inte dit igen. Men det känns som att jag går på en enkelriktad gata som bara leder tillbaka dit. Jag förstår bara inte hur den kan leda dit när jag bara har gått raka vägen därifrån en gång. Men det här kanske också bara är en ond cirkel som inte går att komma ifrån. Jag begriper bara inte hur jag har kunnat hamna där från början.

Jag är glad att jag har min ängel som står kvar vid min sida. Hoppas bara att hjärtat också gör det. Han säger att han gör det, men han låter konstig varje gång jag nämner ängel. Fattar inte varför, men jag vågar inte fråga. Så rädd att han bara försvinner igen. Den känslan hade släppt enda fram till idag när jag upptäckte att vi inte pratat på flera dagar. Inte ett enda ord har jag hört. Då blev jag allvarligt talat riktig rädd. Visst har jag varit berädd på att det ska hända. Hade vant mig vid att det kan hända, men rädslan trängde sig på nu ikväll. Hoppas bara att jag har fel. Men man vet aldrig. Det är bara tiden som kan utvisa det. Nä nu lär jag försöka lägga mig och sova. Även om jag nog inte kommer att kunna sova, men det lär ju visa sig.

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Dag

Av speedfreak - 16 oktober 2012 17:27

Jag vet inte riktigt vad jag ska skriva idag. Men jag känner ett behov av att skriva något. Det finns alldeles för mycket som snurrar runt i huvudet. Och inte blev det bättre av att jag sett en del kort av mina älskade bortgångna vänner. Jag kan fort...

Av speedfreak - 16 oktober 2012 05:45

Att närhet till en människa kan betyda så mycket. Men som vanligt så får inte den känslan hålla i sig länge. Att det alltid ska lyckas komma någon och förstöra det som känns bra. Jag är jätte lycklig för den jag får dela saker och ting med. Som jag h...

Av speedfreak - 10 oktober 2012 17:40

Jag blir bara så himla ledsen över vissa vänner. Visst kan jag förstå att han kanske tvekar över att komma hit. Men varför kan man inte bara säga det då? Istället för att nästan lova och sedan bara dra ut på det hela tiden. Jag hade faktiskt sett f...

Av speedfreak - 12 september 2012 23:01

Nu kommer alla jobbiga känslor och alla dessa frågor över mig igen. Allt känns så jävla jobbigt och jag vet inte längre vad jag ska göra. Helst av allt så vill jag bara gå och gömma mig för alltid. Jag vill att du min älskade ska få komma hem någon...

Av speedfreak - 12 augusti 2012 01:37

Jag vet inte riktigt vad jag ska skriva. Det är så mycket som har hänt sedan sist. Saker är både bättre och sämre nu. Men det bästa av allt är att jag har ett till underbart barn. En liten Kevin som kom den 27/2-12. Och just nu så verkr det som att j...

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10 11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< Juni 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards