Alla inlägg den 11 juni 2009

Av speedfreak - 11 juni 2009 09:10

Ja nu sitter man här igen. Vet fortfarande inte vad jag ska skriva. Men något ska man lyckas få ner. Jag har sovit hos min sambo inatt. Blir nog hemma resten av denna vecka. Få se om ängel kommer ut och sover hos mig, eller om vi får vara här. Det lär ju visa sig. Nu är man åter uppspjälad:)

Känns fortfarande lite ovant, men man vänjer sig med tiden. Idag är det en massa saker som händer. Ska snart iväg till Livskompetens, sen blir det socialen för att ha möte om A., sen ska jag iväg och träffa Carina sen ska jag hem till ängel sen blir det Nygården och sen ska jag hem till mina föräldrar. Så jag kommer att vara rejält trött ikväll. Men det kommer ändå att kännas skönt. Hoppas bara att jag orkar med allt. Känner mig redan trött av att bara tänka på det hela. Men det är ju som det är. Nä nu lär jag springa om jag ska hinna med allt.

Skriver lite mer ikväll.

Nu har man haft två möten. Och båda har väl gått bra. Just nu så sitter jag på Nygården och väntar att klockan ska gå så att jag kan gå över till Livskompetens och ha sista mötet för idag. Senare ska jag tillbaka hit för att gå på ungdomskväll. Jag hoppas att det kommer att vara kul. Om inte annat så lär det väl visa sig. Efter mötet jag snart ska ha så ska jag ut till ängel och byta lite kläder och slänga i mig lite mat innan jag ska åka igen. Sen ska jag ta mig till Sandvikebn till nio för att åka hem med mamma. Jag känner mig jätte stressad och borta i huvudet. Stressen sitter i kroppen, det är jätte jubbigt. Vet inte riktigt hur jag ska bli av med det hela. Så fort jag kommer till ängel så ska jag ta mina två-tid piller. Hoppas att det hjälper lite grann. Det lär väl visa sig om inte annat. Jag är så tacksam att jag har ängel och att vi är sambos. Det är något som gör mig friskare. Att vi har varandra kan bara inte bli negativt. Vi väger upp varandra. Vi mår båda dåligt, men vi kan skratta åt hela situationen. Och det har gjort det lättare att leva. Okej vi mår väl inte bättre av det hela, men allt blir så mycket lättare när vi bara garvar åt allt.

Ja du har man avklarat ytterligare ett möte. Har precis ätit. Så nu är man mätt och super trött. Ska snart lägga mig och vila ett tag innan det är dags att åka tillbaka till Nygården. Saknar mitt hjärta. Har inte pratat med honom på några dagar. Det känns jätte konstigt att inte hört något från hjärtat. Men det är som det är. Har ju kunnat vara värre. Jag är så glad att hjärtat har kommit in i mitt liv igen. Och lika lycklig är jag för att ängel har kommit in. Nu fattas det bara ett riktigt bra mående så kan det inte bli bättre. Okej, det skulle ju inte skada med ett jobb. Men det tar vi när jag kan klara av det. Och det går inte i dagens läge. Men det kommer att bli bättre. Så just nu så känns livet ganska så bra. Visst jag mår allt annat än bra. Mår mer eller mindre så dåligt att jag inte orkar bry mig om mitt mående. Det är lättare att bara skratta bort det hela. Hittills så har det fungerat bra. Så det ska jag nog fortsätta att göra. Till sist kanske man har inbillat sig att man mår bra, och då mår man bra. 

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10 11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< Juni 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards