Alla inlägg den 3 juni 2009

SRF

Av speedfreak - 3 juni 2009 12:21

Vet inte riktigt vad jag ska skriva. Vi har kommit fram och så, har vart ett jävla krångel med hur och vart vi ska ha våra saker. Vi har precis flyttat för tredje gången. Så nu hoppas jag på att vi inte behöver flytta en gång till. Allt har bara vart ett jävla krångel. Men så kan det vara. Jag orkar inte bli sur för det hela just nu. Allt är ett stort kaos för mig. Har inte lyckats tagit en enda tablett på rätt tid. Så jag är inte så pigg och kry. Hoppas att det blir bättre snart. För sämre än nu får det bara inte bli. Då kan det sluta riktigt illa. Men vi får vänta och se vad som händer. Annars så är det väl så bra det bara kan bli i min situation. Saknar då dock min ängel och mitt hjärta. Men dom får jag träffa när jag kommer hem igen. Den som väntar på något gott väntar aldrig för länge, så sägs det i alla fall. Men jag tycker att man alltid väntar för länge. Men det är inget jag kan göra åt. Man sitter ju bara nere i Sölvesborg. Så det är en bra bit hem. Känns både bra och dåligt att vara här. Hoppas att jag kommer att må bättre när jag kommer hem. Om inte annat så har jag bestämt att när jag kommer hem igen så ska jag ta itug med mina problem. Jag har ju lyckats bygga upp ett bra kontaktnät åt mig själv. Så jag hoppas att det kommer att fungera. Och hoppas att jag och ängel fortfarande kommer att vara sambo, även om jag blir att må bättre. Nu har jag vant mig vid att alltid ha någon vid min sida. Ängel tycker också att det är tomt utan mig. Och det är så skönt att jag äntligen har hittat en jämnlike som dessutom är tjej. Det är något helt otroligt. Kan nästan inte fatta att det verkligen är sant. Älskar dig ängel. Det vet du, men jag måste säga det i alla fall. Du betyder så mycket för mig. Utan dig och mitt hjärta skulle jag inte klara mig. Du, hjärtat och skrutt ni är mitt liv, ni gör det värt att leva och fortsätta  leva. Att ni står ut med mig är något jag inte kan förstå. Men det gör ni och det gör mig så lycklig. Utan er skulle jag inte ha kämpat vidare. Så nu när jag inte har er här så känns det väldigt jobbigt. Men jag tror att det är nyttigt för mig att vara här. Då har jag tid att få driva runt utan att bry mig om någon annan. Det kommer nog att hjälpa mig att samla ihop mig när jag väl kommer hem igen. Det lät som att mitt hjärta skulle komma ner hit. Hoppas att jag kommer få träffa hjärtat också. Måste bara ladda den mobilen först.

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10 11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< Juni 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards