Direktlänk till inlägg 10 juni 2009

Rubrik saknas

Av speedfreak - 10 juni 2009 21:35

Jag vet inte riktigt vad jag ska säga. Känns inte som att det finns allt för mycket att säga. Som vanligt så mår jag inte bra, men jag orkar inte gå ner mig mer. Man kan säga att jag mår så pass dåligt att jag bara skrattar åt det hela. Visst det är jbbigt och det kommer dagar allt är pest och pina. Men det är skönt att vara hemma igen. Nu äntligen så kanske jag orkar ta itug med mitt liv på allvar. Just nu sitter jag hos ängel(sambo). Vi sitter med en varsin dator i knät i soffan. Jag måste prata med en läkare om att höja några av mina piller. Jag vill inte äta mer än vad jag gör. Men just nu så måste jag äta mer, eftersom att jag inte fungerar hel bra. Utan jag har fortfarande en massa påträngande panik och ångest. Men det ger väl med sig hoppas jag.  Jag har haft Roxanna nu i någon dag. Och det fungerar jätte bra.

Nu är jag så trött att jag måste lägga mig.

 
 
Brizen

Brizen

22 juni 2009 01:36

Låter tufft..

Testa be en bön.. jag ber ibland när jag mår dåligt att Gud ska lyfta av alla bördor.

Take care, lycka till och Gud välsigne.

//Brizen, en troende tjej..

http://brizen.bloggagratis.se

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Dag

Av speedfreak - 16 oktober 2012 17:27

Jag vet inte riktigt vad jag ska skriva idag. Men jag känner ett behov av att skriva något. Det finns alldeles för mycket som snurrar runt i huvudet. Och inte blev det bättre av att jag sett en del kort av mina älskade bortgångna vänner. Jag kan fort...

Av speedfreak - 16 oktober 2012 05:45

Att närhet till en människa kan betyda så mycket. Men som vanligt så får inte den känslan hålla i sig länge. Att det alltid ska lyckas komma någon och förstöra det som känns bra. Jag är jätte lycklig för den jag får dela saker och ting med. Som jag h...

Av speedfreak - 10 oktober 2012 17:40

Jag blir bara så himla ledsen över vissa vänner. Visst kan jag förstå att han kanske tvekar över att komma hit. Men varför kan man inte bara säga det då? Istället för att nästan lova och sedan bara dra ut på det hela tiden. Jag hade faktiskt sett f...

Av speedfreak - 12 september 2012 23:01

Nu kommer alla jobbiga känslor och alla dessa frågor över mig igen. Allt känns så jävla jobbigt och jag vet inte längre vad jag ska göra. Helst av allt så vill jag bara gå och gömma mig för alltid. Jag vill att du min älskade ska få komma hem någon...

Av speedfreak - 12 augusti 2012 01:37

Jag vet inte riktigt vad jag ska skriva. Det är så mycket som har hänt sedan sist. Saker är både bättre och sämre nu. Men det bästa av allt är att jag har ett till underbart barn. En liten Kevin som kom den 27/2-12. Och just nu så verkr det som att j...

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10 11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< Juni 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards