Alla inlägg den 1 november 2009

Dag

Av speedfreak - 1 november 2009 15:06

Fan vad jag har svårt att koncentrera mig på verkligheten. Natten igår var fantastisk, men fruktansvärt retsam och näst intill plågsam. Men inte tänker då jag klaga, jag njuter av det i fulla drag. Men jag fick inte nog så allt känns lite jobbigt:)

Allt gick bra tills jag gick och la mig, då var det kört. Synd att hon var hemma. Var nära många gånger att bara strunta i det och komma in. Men jag lyckades hålla mig. Var riktigt länge sedan känslan var så intensiv. Det enda riktigt jobbiga i att det blir så är att det kan hålla i sig i många, många timmar. Så jag vet inte om jag vill stanna kvar eller åka hem. Men det spelar ingen roll vad jag väljer, det blir inte mindre jobbigt för det.

Men du ska veta att jag älskar dig så jävla mycket. Du är helt underbar på alla sätt. Lite jobbigt ibland att du lyckas retas med mig, men samtidigt så njuter jag av det. Mycket vill ha mer:) Men nog om det.


Jag är glad att jag stannade kvar. Men jag var riktigt nära på att klä på mig och gå hem igår. Men kom på att det skulle bli svårt att förklara för henne varför jag bara hade åkt hem. Men det är som det är. Nu sitter jag här och det är så det ska vara. Men det är jobbigt att inte kunna visa vad jag känner. Men det är tur att det inte är långt kvar innan vi får egen tid. Dit längtar jag riktigt mycket. Och ännu mer efter inatt/imorse. Men det blir som det blir. Jag kommer att vara lycklig oavsett. Förstår inte hur lycklig du gör mig. Känns svårt att tro att det är sant att du är min. Och bara min. Älskar dig så jävla mycket.

Längtar tills allt är över så att vi får leva tillsammans. Bara du och jag. Men det är ju ett bra tag tills den dagen kommer. Men den som väntar på något gott väntar aldrig för länge. Sägs det i alla fall, men jag håller inte alltid med om det. Men det var en annan sak. Vet inte riktigt när jag åker hem idag, beror lite på när Jonas hade tänkt att komma ut med Roxanna. Allt står och faller på det. Men det visar sig när han hör av sig. Jag tänker då inte höra av mig till honom. Hoppas bara att jag kan få honom att ta henne nästa helg. Så att vi får var helt själv. Konstigt nog så känns det jobbigt om hon skulle vara hemma. Men nu får jag inte ner något vettigt att skriva. Så jag skriver kanske mer senare. Ha det så bara allihop.

Älskar dig min fantastiskt underbara älskling

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
            1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< November 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards